Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Page 3 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Celica on Thu Jul 22, 2010 2:59 am

Another Zion centered chapter, ewwww XP

Lmao j/k bro I love chu Razz

Great chapter Lucx can't wait for the next part. :3

_________________

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." ~ Dr. Seuss
avatar
Celica
Elder

Posts : 628
Join date : 2009-01-29
Age : 32
Location : Hawaii X3

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Zion on Thu Jul 22, 2010 10:57 pm

Celica wrote:Another Zion centered chapter, ewwww XP

Lmao j/k bro I love chu Razz

Great chapter Lucx can't wait for the next part. :3

That's is such a big lie <_<, you only tell me that when you want to mooch off my money D=<.

Anyway, sweet chapter Lucx, I was one badass knight in shining armor for that one =DD
avatar
Zion
Elder

Posts : 239
Join date : 2009-01-29
Age : 25
Location : California, USA

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Celica on Fri Jul 23, 2010 12:51 am

Zion wrote:
Celica wrote:Another Zion centered chapter, ewwww XP

Lmao j/k bro I love chu Razz

Great chapter Lucx can't wait for the next part. :3

That's is such a big lie <_<, you only tell me that when you want to mooch off my money D=<.

Anyway, sweet chapter Lucx, I was one badass knight in shining armor for that one =DD

What ya talkin' bout? You ain't got no money D:< (well you said you were a poor man) >>;

_________________

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." ~ Dr. Seuss
avatar
Celica
Elder

Posts : 628
Join date : 2009-01-29
Age : 32
Location : Hawaii X3

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Liah on Fri Jul 23, 2010 2:10 pm

Celica wrote:
Zion wrote:
Celica wrote:Another Zion centered chapter, ewwww XP

Lmao j/k bro I love chu Razz

Great chapter Lucx can't wait for the next part. :3

That's is such a big lie <_<, you only tell me that when you want to mooch off my money D=<.

Anyway, sweet chapter Lucx, I was one badass knight in shining armor for that one =DD

What ya talkin' bout? You ain't got no money D:< (well you said you were a poor man) >>;
He has a stash o: Take it Celi! Take his stash! >>;;
avatar
Liah
Smash
Smash

Posts : 421
Join date : 2009-01-29
Age : 29
Location : New York :D

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Zion on Fri Jul 23, 2010 8:23 pm

The only reason I'm poor is because of YOU *sticks a finger at Cel*. And my stash is mine, and mine alone <<
avatar
Zion
Elder

Posts : 239
Join date : 2009-01-29
Age : 25
Location : California, USA

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Celica on Sat Jul 24, 2010 4:41 am

Zion wrote:The only reason I'm poor is because of YOU *sticks a finger at Cel*. And my stash is mine, and mine alone <<

Honey it ain't cheap to look this good... *flips hair and Z-snaps Lucx style*

And lol Liah... XD *whispers* I'll get it while he's asleep.... << >>

_________________

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." ~ Dr. Seuss
avatar
Celica
Elder

Posts : 628
Join date : 2009-01-29
Age : 32
Location : Hawaii X3

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Zion on Sat Jul 24, 2010 12:27 pm

Celica wrote:
Zion wrote:The only reason I'm poor is because of YOU *sticks a finger at Cel*. And my stash is mine, and mine alone <<

Honey it ain't cheap to look this good... *flips hair and Z-snaps Lucx style*

And lol Liah... XD *whispers* I'll get it while he's asleep.... << >>

Yeah, I know, that's why you're the richest one out of all of us <.<. And damnit, why do you have to attack me at my weakest, you know I'm a ridiculously heavy sleeper D=
avatar
Zion
Elder

Posts : 239
Join date : 2009-01-29
Age : 25
Location : California, USA

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Liah on Thu Jul 29, 2010 11:30 am

Celica wrote:
Zion wrote:The only reason I'm poor is because of YOU *sticks a finger at Cel*. And my stash is mine, and mine alone <<

Honey it ain't cheap to look this good... *flips hair and Z-snaps Lucx style*

And lol Liah... XD *whispers* I'll get it while he's asleep.... << >>
LOL! omg Celi. I just pictured that entire Z-snap thing xDD

And yus, get itttt :3


Btw, the newest chapter made me laugh so much xD and wewt for smexy Celi being on stage! *throws roses......and monies* <<;;;
avatar
Liah
Smash
Smash

Posts : 421
Join date : 2009-01-29
Age : 29
Location : New York :D

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Celica on Fri Jul 30, 2010 12:39 am

Liah wrote:
Celica wrote:
Zion wrote:The only reason I'm poor is because of YOU *sticks a finger at Cel*. And my stash is mine, and mine alone <<

Honey it ain't cheap to look this good... *flips hair and Z-snaps Lucx style*

And lol Liah... XD *whispers* I'll get it while he's asleep.... << >>
LOL! omg Celi. I just pictured that entire Z-snap thing xDD

And yus, get itttt :3


Btw, the newest chapter made me laugh so much xD and wewt for smexy Celi being on stage! *throws roses......and monies* <<;;;

XDDD....

Wait a minute, just what kind of person do you think I am!?? *takes some of the money and stuffs it down her shirt* << >>;;;

Err anyway....that was an exciting chapter, loved it Very Happy

LOL Nitro jealous! XDDD

But damn I got knocked out again! I'm gonna have head trauma after this... >>;


_________________

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." ~ Dr. Seuss
avatar
Celica
Elder

Posts : 628
Join date : 2009-01-29
Age : 32
Location : Hawaii X3

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Liah on Thu Aug 05, 2010 1:40 pm

Lmao xD

Zion: This is man talk Celi...>_> Shoo.
Celica: Then you should be excluded!
Zion: >_>;

Omg that part made me laugh xD

Very good chapter Lucx, I'm so excited to read the end :3
avatar
Liah
Smash
Smash

Posts : 421
Join date : 2009-01-29
Age : 29
Location : New York :D

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Celica on Thu Aug 05, 2010 9:14 pm

Liah wrote:Lmao xD

Zion: This is man talk Celi...>_> Shoo.
Celica: Then you should be excluded!
Zion: >_>;

Omg that part made me laugh xD

Very good chapter Lucx, I'm so excited to read the end :3

Rofl yeah me too XD

and "Sloggonia Don't Tell Motel Hotel" I like that too XD

The watch/necklace key thing was brilliant :3

Can't wait for the finale!

_________________

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." ~ Dr. Seuss
avatar
Celica
Elder

Posts : 628
Join date : 2009-01-29
Age : 32
Location : Hawaii X3

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Celica on Fri Aug 06, 2010 7:17 pm

Lucxene wrote:Zion:Chaotic Dragon....Eternal Wind.

The two soul spirit dragon make a bunch of wind cutting blade as it dived right at Hortex causing numerous of cuts and deep gashes of wounds on Hortex as he blocked to shield it off wincing alot and grunting in pain as the dragons would then suddenly dispese away leaving Zion to dive running at him. By now Zion was moving faster then the speed of light. It was hard to tell what Zion was doing. However it was clear bones were being shattered.

O.O!!!!!!!!!!!!!

Wow...Zion's show of Epic "Badass-ness" XD...

But I must say I am impressed. <<....

Lucxene wrote:Zion:I'll show you,just what happens. When you make me mad, and you wouldn't like it when I get mad.

And lol...Hulk reference? XD I guess he had to say somthing 'badass' before killing someone.

Lucxene wrote:Celica:Sparkling...Disc Flash!

Celica made a electrical solid disc and tossed it right at Panix while she ran which slammed her right into her lower back making Panix flinch and pause in running as she grunted.

Yaaay for Sailor Moon reference! XD Sailor Jupiter fury FTW!


Awesome chapter Lucx, me and Zion unleashing our epic powers >:OOO

Now to (im)patiently wait to read what happens next. Shocked

_________________

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." ~ Dr. Seuss
avatar
Celica
Elder

Posts : 628
Join date : 2009-01-29
Age : 32
Location : Hawaii X3

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Lucxene on Fri Aug 06, 2010 7:31 pm

Lol...XD At least that shows how deadly siblings can be.
avatar
Lucxene
Elder

Posts : 348
Join date : 2009-03-28
Age : 33
Location : The U.S.A.

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Zion on Fri Aug 06, 2010 7:39 pm

Omg! I was sooooo badass Q.Q. XD I loved the conversation about our love interests right before the battle. And oh man, we tore **** up, whoa! I just have to say, Cel and I were ridiculous >=O. And XD at the Hulk reference, still, I beat him down << >>.


Celica:Oh please,he's nice to all the girls cause he's so dense.Good looks travel in our family.See I roll with it,he's all like..."Noble" about it,but if you like him. Let him know,he's better if the girl just tells him.He's not so manly!

See? Look what you've done Cel. Now, I even get insulted in fictional stories about my flaws. Thanks <<

avatar
Zion
Elder

Posts : 239
Join date : 2009-01-29
Age : 25
Location : California, USA

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Celica on Fri Aug 06, 2010 7:41 pm

Zion wrote:Omg! I was sooooo badass Q.Q. XD I loved the conversation about our love interests right before the battle. And oh man, we tore **** up, whoa! I just have to say, Cel and I were ridiculous >=O. And XD at the Hulk reference, still, I beat him down << >>.


Celica:Oh please,he's nice to all the girls cause he's so dense.Good looks travel in our family.See I roll with it,he's all like..."Noble" about it,but if you like him. Let him know,he's better if the girl just tells him.He's not so manly!

See? Look what you've done Cel. Now, I even get insulted in fictional stories about my flaws. Thanks <<


Zi you ninja! Come out of the shadows! >:O

Rofl hey I can't help it.... << I get it from my smexy uncle *wink wink*

_________________

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." ~ Dr. Seuss
avatar
Celica
Elder

Posts : 628
Join date : 2009-01-29
Age : 32
Location : Hawaii X3

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Zion on Fri Aug 06, 2010 7:43 pm

Celica wrote:
Zion wrote:Omg! I was sooooo badass Q.Q. XD I loved the conversation about our love interests right before the battle. And oh man, we tore **** up, whoa! I just have to say, Cel and I were ridiculous >=O. And XD at the Hulk reference, still, I beat him down << >>.


Celica:Oh please,he's nice to all the girls cause he's so dense.Good looks travel in our family.See I roll with it,he's all like..."Noble" about it,but if you like him. Let him know,he's better if the girl just tells him.He's not so manly!

See? Look what you've done Cel. Now, I even get insulted in fictional stories about my flaws. Thanks <<


Zi you ninja! Come out of the shadows! >:O

Rofl hey I can't help it.... << I get it from my smexy uncle *wink wink*


Zi? Who's Zi? I'm just an innocent talking bush! >> <<

Sure you did, suuuuuureeee....>.>
avatar
Zion
Elder

Posts : 239
Join date : 2009-01-29
Age : 25
Location : California, USA

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Celica on Fri Aug 06, 2010 7:46 pm

Zion wrote:
Celica wrote:

Zi you ninja! Come out of the shadows! >:O

Rofl hey I can't help it.... << I get it from my smexy uncle *wink wink*


Zi? Who's Zi? I'm just an innocent talking bush! >> <<

Sure you did, suuuuuureeee....>.>

Sure, we've all heard that one before.... <<

Anyway I think I was more "badass" than you >>

_________________

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." ~ Dr. Seuss
avatar
Celica
Elder

Posts : 628
Join date : 2009-01-29
Age : 32
Location : Hawaii X3

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Zion on Fri Aug 06, 2010 7:48 pm

Celica wrote:
Zion wrote:
Celica wrote:

Zi you ninja! Come out of the shadows! >:O

Rofl hey I can't help it.... << I get it from my smexy uncle *wink wink*


Zi? Who's Zi? I'm just an innocent talking bush! >> <<

Sure you did, suuuuuureeee....>.>

Sure, we've all heard that one before.... <<

Anyway I think I was more "badass" than you >>

*walks out of bush with a few leaves sticking out of hair*

Hey hey, I was the one who walked in out of NOWHERE to save you and Thuy. You couldn't have pulled off your moves without ME intervening <<. Admit it! =O
avatar
Zion
Elder

Posts : 239
Join date : 2009-01-29
Age : 25
Location : California, USA

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Celica on Fri Aug 06, 2010 7:50 pm

Zion wrote:
Celica wrote:
Zion wrote:
Celica wrote:

Zi you ninja! Come out of the shadows! >:O

Rofl hey I can't help it.... << I get it from my smexy uncle *wink wink*


Zi? Who's Zi? I'm just an innocent talking bush! >> <<

Sure you did, suuuuuureeee....>.>

Sure, we've all heard that one before.... <<

Anyway I think I was more "badass" than you >>

*walks out of bush with a few leaves sticking out of hair*

Hey hey, I was the one who walked in out of NOWHERE to save you and Thuy. You couldn't have pulled off your moves without ME intervening <<. Admit it! =O

*stares at Zi and tries to stifle laughter*

Well...you wouldn't have come if you didn't know we were in trouble! << >>;;

_________________

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." ~ Dr. Seuss
avatar
Celica
Elder

Posts : 628
Join date : 2009-01-29
Age : 32
Location : Hawaii X3

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Zion on Fri Aug 06, 2010 7:53 pm

Celica wrote:
Zion wrote:
Celica wrote:
Zion wrote:
Celica wrote:

Zi you ninja! Come out of the shadows! >:O

Rofl hey I can't help it.... << I get it from my smexy uncle *wink wink*


Zi? Who's Zi? I'm just an innocent talking bush! >> <<

Sure you did, suuuuuureeee....>.>

Sure, we've all heard that one before.... <<

Anyway I think I was more "badass" than you >>

*walks out of bush with a few leaves sticking out of hair*

Hey hey, I was the one who walked in out of NOWHERE to save you and Thuy. You couldn't have pulled off your moves without ME intervening <<. Admit it! =O

*stares at Zi and tries to stifle laughter*

Well...you wouldn't have come if you didn't know we were in trouble! << >>;;

I wouldn't have HAD to come up and rescue you guys if you were badass enough to NOT get in trouble and take em on alone!




Ha!
avatar
Zion
Elder

Posts : 239
Join date : 2009-01-29
Age : 25
Location : California, USA

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Lucxene on Fri Aug 06, 2010 7:54 pm

Hm...I like the jokes. XD Liah vs Mjrn and the swimsuits.
avatar
Lucxene
Elder

Posts : 348
Join date : 2009-03-28
Age : 33
Location : The U.S.A.

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Celica on Fri Aug 06, 2010 8:23 pm

Zion wrote:
Celica wrote:
Zion wrote:
Celica wrote:
Zion wrote:
Celica wrote:

Zi you ninja! Come out of the shadows! >:O

Rofl hey I can't help it.... << I get it from my smexy uncle *wink wink*


Zi? Who's Zi? I'm just an innocent talking bush! >> <<

Sure you did, suuuuuureeee....>.>

Sure, we've all heard that one before.... <<

Anyway I think I was more "badass" than you >>

*walks out of bush with a few leaves sticking out of hair*

Hey hey, I was the one who walked in out of NOWHERE to save you and Thuy. You couldn't have pulled off your moves without ME intervening <<. Admit it! =O

*stares at Zi and tries to stifle laughter*

Well...you wouldn't have come if you didn't know we were in trouble! << >>;;

I wouldn't have HAD to come up and rescue you guys if you were badass enough to NOT get in trouble and take em on alone!




Ha!

>.<!!! Why you!

If you were badass enough in the first place then we wouldn't be having this argument!

.........

And yes I like the jokes too, Lucx ^.^

But lol at my bikini..... <<;;;

_________________

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." ~ Dr. Seuss
avatar
Celica
Elder

Posts : 628
Join date : 2009-01-29
Age : 32
Location : Hawaii X3

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Zion on Fri Aug 06, 2010 9:40 pm

Celica wrote:
Zion wrote:
Celica wrote:
Zion wrote:
Celica wrote:
Zion wrote:
Celica wrote:

Zi you ninja! Come out of the shadows! >:O

Rofl hey I can't help it.... << I get it from my smexy uncle *wink wink*


Zi? Who's Zi? I'm just an innocent talking bush! >> <<

Sure you did, suuuuuureeee....>.>

Sure, we've all heard that one before.... <<

Anyway I think I was more "badass" than you >>

*walks out of bush with a few leaves sticking out of hair*

Hey hey, I was the one who walked in out of NOWHERE to save you and Thuy. You couldn't have pulled off your moves without ME intervening <<. Admit it! =O

*stares at Zi and tries to stifle laughter*

Well...you wouldn't have come if you didn't know we were in trouble! << >>;;

I wouldn't have HAD to come up and rescue you guys if you were badass enough to NOT get in trouble and take em on alone!




Ha!

>.<!!! Why you!

If you were badass enough in the first place then we wouldn't be having this argument!

.........

And yes I like the jokes too, Lucx ^.^

But lol at my bikini..... <<;;;


If you were REALLY badass, you would've fought back with another image << >>.
-----------------

LOL at the swimwear XDD. The buns and milk part made me die with laughter lmao
avatar
Zion
Elder

Posts : 239
Join date : 2009-01-29
Age : 25
Location : California, USA

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Celica on Fri Aug 06, 2010 10:12 pm

Zion wrote:
Celica wrote:
>.<!!! Why you!

If you were badass enough in the first place then we wouldn't be having this argument!

.........

And yes I like the jokes too, Lucx ^.^

But lol at my bikini..... <<;;;


If you were REALLY badass, you would've fought back with another image << >>.
-----------------

LOL at the swimwear XDD. The buns and milk part made me die with laughter lmao

Well I did have one I planned to use when I realized that it's not uploaded on my photobucket yet <<;;;

Soo....HERE!



Ha. Ha. HA!


...........and NEVER speak about that bikini AGAIN.... *makes sure to burn it up in a trash can*

_________________

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." ~ Dr. Seuss
avatar
Celica
Elder

Posts : 628
Join date : 2009-01-29
Age : 32
Location : Hawaii X3

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Liah on Fri Aug 06, 2010 10:44 pm

Nu Celi! Save the bikini for when you decide to dance again *cough* <<.....

and lmao at the poker game. I'm so win >>

Btw, but Celi and Zi have been making me laugh with their posts xD
avatar
Liah
Smash
Smash

Posts : 421
Join date : 2009-01-29
Age : 29
Location : New York :D

Back to top Go down

Re: Chaotic Dragons Fury (Discussion)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum