House of Chaotic-ness (Discussion Thread)

Go down

House of Chaotic-ness (Discussion Thread)

Post  Lucxene on Tue Aug 24, 2010 9:29 am

>_> I figure this would be good too, if we are going to rp might as well have a board to drop tips,advice or suggestion and ideas as well as our thoughts.XD

People better eat my fruit cake. LOL.
avatar
Lucxene
Elder

Posts : 348
Join date : 2009-03-28
Age : 33
Location : The U.S.A.

Back to top Go down

Re: House of Chaotic-ness (Discussion Thread)

Post  Liah on Tue Aug 24, 2010 9:55 am

LMAO good idea xD

We also need a place to laugh <<; *noms a piece of cake and starts to laugh then nearly chokes on it* x.x

Btw, anyone know the location for the nearest "Pimps and Hoes" Superstore? << I need a suitable costume to be Zi's.....escort >>;

*dives back into Liah and Celi's closet*
avatar
Liah
Smash
Smash

Posts : 421
Join date : 2009-01-29
Age : 29
Location : New York :D

Back to top Go down

Re: House of Chaotic-ness (Discussion Thread)

Post  Lucxene on Tue Aug 24, 2010 10:10 am

LOL try the outfit I gave you that your male co-workers mailed you.XD
avatar
Lucxene
Elder

Posts : 348
Join date : 2009-03-28
Age : 33
Location : The U.S.A.

Back to top Go down

Re: House of Chaotic-ness (Discussion Thread)

Post  Liah on Tue Aug 24, 2010 10:20 am

OMG xD that part made me laugh so much
avatar
Liah
Smash
Smash

Posts : 421
Join date : 2009-01-29
Age : 29
Location : New York :D

Back to top Go down

Re: House of Chaotic-ness (Discussion Thread)

Post  Lucxene on Sun Sep 12, 2010 12:49 pm

LOL BLAST OFF!!!!!!!!!!!! WHOO!!!!!!!!!!!
avatar
Lucxene
Elder

Posts : 348
Join date : 2009-03-28
Age : 33
Location : The U.S.A.

Back to top Go down

Re: House of Chaotic-ness (Discussion Thread)

Post  Zion on Sun Sep 12, 2010 6:56 pm

The only question I have left to that post was this: "Can I keep the chair!?"

EDIT:

LOL oh damn XD, you are definitely MLH material to me Liah << (that means Major League Hoe by the way LOL!!!). I see fate was destined to give me someone who would be able to pull off the job VERY well XDD...although now I'm curious as to seeing how Celica would do with your role <<.
avatar
Zion
Elder

Posts : 239
Join date : 2009-01-29
Age : 25
Location : California, USA

Back to top Go down

Re: House of Chaotic-ness (Discussion Thread)

Post  Celica on Fri Sep 17, 2010 9:37 pm

Liah wrote:"Me llamo Liah de la Luna Morales and I work for el señior Zogg. Yo no espeak ingles berry good pero, I know how to.....how joo say? Show good time?"

LMAAAOOO!!!!!!!!!!!! XDDDDDDDD

OMG I NEED TO HEAR LIAH SAY THIS ON VOICE CHAT! XDDDD

Ok so to make it even...I'll say your name plus "Holy Frijoles" and you say that whole line. >>

Ahem but in response to Liah's "costume"....

Holy Frijoles! Dat is hawt! XD

Zion wrote:The only question I have left to that post was this: "Can I keep the chair!?"


Oh and in response to this...

No you cannot keep the chair....you'll have to ask Kooh? >> Lol.
Zion wrote:

EDIT:

LOL oh damn XD, you are definitely MLH material to me Liah << (that means Major League Hoe by the way LOL!!!). I see fate was destined to give me someone who would be able to pull off the job VERY well XDD...although now I'm curious as to seeing how Celica would do with your role <<.

uhhh.....I don't know how to respond to this XD

_________________

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." ~ Dr. Seuss
avatar
Celica
Elder

Posts : 628
Join date : 2009-01-29
Age : 32
Location : Hawaii X3

Back to top Go down

Re: House of Chaotic-ness (Discussion Thread)

Post  Liah on Fri Sep 17, 2010 10:50 pm

Celica wrote:
Liah wrote:"Me llamo Liah de la Luna Morales and I work for el señior Zogg. Yo no espeak ingles berry good pero, I know how to.....how joo say? Show good time?"

LMAAAOOO!!!!!!!!!!!! XDDDDDDDD

OMG I NEED TO HEAR LIAH SAY THIS ON VOICE CHAT! XDDDD

Ok so to make it even...I'll say your name plus "Holy Frijoles" and you say that whole line. >>

Ahem but in response to Liah's "costume"....

Holy Frijoles! Dat is hawt! XD

Zion wrote:The only question I have left to that post was this: "Can I keep the chair!?"


Oh and in response to this...

No you cannot keep the chair....you'll have to ask Kooh? >> Lol.
Zion wrote:

EDIT:

LOL oh damn XD, you are definitely MLH material to me Liah << (that means Major League Hoe by the way LOL!!!). I see fate was destined to give me someone who would be able to pull off the job VERY well XDD...although now I'm curious as to seeing how Celica would do with your role <<.

uhhh.....I don't know how to respond to this XD

LMAO!!!! xDDD

I'd so say it just to hear you speak Celi xDD

As for the MLH part......I don't know how to respond to that either <<

Though I didn't even know there were different classes of hoes so I guess I would take that as a compliment xD

Oh Oh! I could even have a motto!

"I'll Liah Smash you all the way into a Grand Slam baby ^.~"

.......*clicks the send button before he falls off her chair laughing*
avatar
Liah
Smash
Smash

Posts : 421
Join date : 2009-01-29
Age : 29
Location : New York :D

Back to top Go down

Re: House of Chaotic-ness (Discussion Thread)

Post  Liah on Thu Sep 23, 2010 1:02 pm

LOL! Lucx xDDD omg I love your costume. And you're right on the hell no part << I would never wear that to see my parents xD
avatar
Liah
Smash
Smash

Posts : 421
Join date : 2009-01-29
Age : 29
Location : New York :D

Back to top Go down

Re: House of Chaotic-ness (Discussion Thread)

Post  Celica on Thu Sep 23, 2010 4:43 pm

LMAAOOO!! OMG PPPIIINKKK!!! <3333

YAY FOR PINK PANTHER!

_________________

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." ~ Dr. Seuss
avatar
Celica
Elder

Posts : 628
Join date : 2009-01-29
Age : 32
Location : Hawaii X3

Back to top Go down

Re: House of Chaotic-ness (Discussion Thread)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum